Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2016 05:08 - Коментари на клипа „Земята е плоска и ракетите не отлитат в космоса СТАМАТ”, публикуван в Ю Тюб
Автор: stamat2015 Категория: Поезия   
Прочетен: 2366 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 29.01.2020 11:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Коментари на клипа „Земята е плоска и ракетите не отлитат в космоса СТАМАТ”, публикуван в Ю Тюб

Посетете първия Български Трансцендентален Зететичен сайт на СТАМАТ - stamat.org

image

imageimageimageimage

„Космосът може да е последната граница, но той е направен в Холивудско мазе.” Ред Хот Чили Пепърс, „Калифорникейшън”

 „Ако поредицата от звезди е безкрайна, тогава фонът на небето би ни представил еднородна сияйност, тъй като не може да съществува абсолютно никаква точка от целия този фон, в която не би съществувала поне една звезда.” Едгар Алън По

За да откриеш кой те управлява, разбери кого не ти е позволено да критикуваш!”   Публикувам коментарите по темата без никаква редакция или корекция.
Top comments

Stefan Nikolov
1 month agoLINKED COMMENT От края на месец май 2015 година съм сигурен че земята е плоска. А ти си първия българин който срещам в ютуб и който няма проблеми с когнитивния дисонанс. Дано да има повече от двама в БГ като нас... :)

DyNaMiTaR
1 month ago Много повече сме вече. Аз лично съм "просветил" вече сигурно над 20 човека. С някои е много лесно, с други е отчайващо трудно, без оглед на възраст и образование. На думите "Плоска Земя" са ми се смели със сълзи, и точно на следващия ден са ме гледали сериозно омърлушени, осъзнавайки че нещо не е наред с кълбото........   Stefan Nikolov1 month ago +DyNaMiTaR Здравей и браво за просветените - аз засега съм просветил 2ма 3ма, но с другите удрям на камък. Пиши ми ако имаш гмейл? Когато сме много сме силни.

DyNaMiTaR
1 month ago Най-лесно се убеждава закостенял мозък като извадя трипода с Р900 и покажа на живо как се виждат звезди през луната, когато е най-малка (не най-засенчена, най-малка! Нищо не я засенчва...). От там вече посееш ли семето на съмнението, ако човекът е достатъчно умен, той сам ще си направи изводите. Аз като разбрах за Земята, 1 седмица бях като ударен с мокър парцал. Не е лесно 30+ години да живееш на Планета, и изведнъж всичко да се окаже шменти капели. От промитите мозъци най ме дразни някой като ми каже "ми кво ти пука дали е плоска или обла". На това направо откачам. Гмейла ми е dynamitar1.  

djamal djamal (djoga)3 weeks ago Всичко това, ако е вярно бих да ми обясниш какво има от другата страна на плоската земя. Не съм някой който се заяжда, бих искал повече информация, понеже съм доста заинтригуван от темата.  

Stefan Nikolov3 weeks ago Вместо да попиташ нещо което мога да ти обясня, спрямо мои наблюдения и направени заключения, ти попита нещо за което никой незнае и не е виждал...  

DyNaMiTaR3 weeks ago djamal djamal (djoga) - Ако имаш желание да се запознаеш по-подробно с фактите по темата, най-добре започни с "200 доказателства, че Земята е плоска". Stamen Georgiev го е превел на български в неговия канал тук.  

DNAcid7 hours ago Здравейте, и аз разказвам и обяснявам на колеги , приятели и роднини, без да ми пука ,че ми се смеят или ме мислят за луд...Някои започнаха да схващат.Накрая ми писна на всеки по отделно да обяснявам и направих fb група. Браво за българските версии по темата , ще ги линкна.  

IRISHIRISH9991 month ago Браво, страхотна работа! Нямаше на български до скоро информация за ИСТИНАТА за Плоската Земя, на която живеем. На автора искам да му кажа да не очаква да се съгласят с него. Съвсем нормално е. Като например ако беше написал, че на всички майките им са курви. Не се сещам за по-точен пример. Това е резултат от поглъщането на готова информация през целия им живот. В края на краищата някои от вас ще осъзнаят, че живеем на плоска земя. Но няма да са много тези, просто защото хората в болшинството си са глупави, вече са и необразовани, закърнели са - не могат да мислят, а и нямат време - модерно е да се мисли за пари. С индокринирани мозъци те ще се хвърлят да пращат на психолог тези, които се доверяват на сетивата си, осланят се на знания, на истинска наука - математика, физика, сами изчисляват и постоянно мислят и задават въпроси. Пътувам много, познавам и пилоти и моряци - за тях е обидно дори да ги питаш дали земята е кръгла! :) Гледайки надолу от балкона на старата панелка не можеш да откриеш за себе си истината, че не се въртиш нито ти, нито земята, но те въртят много яко.... Всички всезнайковци, които се подиграват обаче не са прочели дори и първата страница от Библията, където всичко е казано. А това трябва да е най-малката им отправна точка. Как тогава да ползват очите си? Очи имат, не виждат, уши имат, не чуват. Исус го е казвал. Проблема е на тези, които не знаят и не искат да вярват в истината, защото казано е: според вярата ви ще ви се въздаде. Нямате си и най-малката представа колко сурово ще бъдете наказани заради арогантността си и високомерието, с което отсъждате истината да бъде потопена в лъжа. За каквото и да става дума. А в случая говорим за майката на всички истини - Земята е Плоска! Човек се учи цял живот - не цитирайте някакви лайняни учебници от 8-ми клас. Явно много от вас там са и спряли развитието си...  

Силвестър Минков3 months ago Чудесно че полагате толкова труд гн. Георгиев. Дайте някакеи координати за връзка : Фейсбук , Поща ..  













Гласувай:
3


Вълнообразно


1. bezistena - 200 удивителни прости и категор...
07.07.2016 00:50
200 удивителни прости и категорични доказателства,че Земята е плоска,въпреки фалшификациите на съвременната астрономия!Нахалният Ямболски Едисон.
http://bezistena.blog/history/2016/07/07/.1462835

С благодарност и благословение за синергитичната подкрепа!
цитирай
2. oranjevia - Носи се в пространството на гърба на ...
10.07.2016 20:13
Носи се в пространството на гърба на великата Костенурка А'Туин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stamat2015
Категория: Технологии
Прочетен: 281722
Постинги: 235
Коментари: 30
Гласове: 70